۱۳۹۴-۱۰-۲۱

بررسی اتهامات محمدعلی طاهری (قسمت دوم)

محمدعلی‌ طاهری‬ ادعای اتصال به روح القدس را ندارد

یکی از اتهاماتی که معاندین عرفان حلقه، به محمدعلی طاهری نسبت می دهند، ادعای اتصال به روح القدس است. با اینکه کوچکترین ردی از این ادعا در سخنان محمدعلی طاهری یافت نمی شود، دشمنان وی با در دست داشتن رسانه ها و بودجه های هنگفت به صورت مداوم این اتهام کذب را به او نسبت می دهند و با تحریف آموزه های او قصد تخریب شخصیتش را دارند.

محمدعلی طاهری اما در لایحه دفاع ۲۶ صفحه ای که در دادگاه بدوی به صورت دستنویس ارائه کرده است توضیحاتی در این باب دارد:

جهت فلش ها در اشکال الف و ب نشان می دهد که کارگزاران الهی (یدالله، روح القدس، جبرئیل و …طبق اصل ۲۳ ) به فرمان خداوند متعال هستند و به فرمان او بر هر کس بخواهد نازل می شوند و امری را اجرا می کنند و هرگز به فرمان انسان نیست تا کسی بتواند ادعا کند که با روح القدس ارتباط یا اتصال دارد و اشکال و اصول مربوطه فوق الذکر ثابت می کند که در عرفان‌ حلقه هرگز اتصال به روح القدس یا لوح محفوظ و یا هیچ کارگزار الهی ادعا نشده و این جانب هرگز چنین ادعایی نکرده ام و این افترایی بسیار آشکار است و اسناد و مدارک بسیار زیادی خلاف این تهمت کذب را ثابت می کند.

در عرفان حلقه، عامل مهمی در راه رسیدن به کمال معرفی شده و آن اشتیاق است که طبق اصل ۳۲ عرفان حلقه : «اشتیاق تنها عامل محرک در راه رسیدن به کمال است و کلیه دریافت های انسان، مزد اشتیاق اوست». از شکل الف مشخص می شود که این اشتیاق معطوف به خداست. مغرضین عنوان کرده اند که این اشتیاق معطوف به شبکه شعور کیهانی است . در حالی که همانطور که در مورد شکل الف و ب توضیح داده شد، شبکه شعور کیهانی که مجموعه ای از بی نهایت کارگزاران الهی(ملائک، یدالله، روح القدس و … ) می باشند، نه به امر انسان هستند و نه مخاطب او. بنابراین اشتیاق انسان نسبت به شبکه شعور کیهانی کاملا بیهوده و عبث خواهد بود.

نفی تهمت و افترای واسطه گری انحصاری روح‌ القدس‬: همانگونه که از توضیحات بالا به وضوح آشکار میشود، کارگزارالهی و یا ید الله ، هر یک اشاره به مجموعه ای متشکل از بینهایت ملائکه هستند و طبق (اصول ۵ و ۵۳ عرفان حلقه)، روح القدس بعنوان تنها واسطه بین خدا و انسان معرفی نشده و فقط یکی از ملائک میباشد و اینجانب نیز هرگز چنین مطلب غلطی را نه گفته و نه نوشته ام و غیر از کتابهایم، فیلم های کلاس هایم نیز درتأیید وجود دارند.

نگرانی از وضعیت آتنا فرقدانی در بازداشت و پرونده‌سازی امنیتی علیه وی

  ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ کمپین حقوق بشر با شروع دور تازه سرکوب شهروندان مخالف حجاب اجباری، فشارهای امنیتی و قضایی بر فعالان مدنی و سیاسی نیز بی...