۱۴۰۲-۰۶-۱۶

سلامت جسمی میرحسین موسوی و زهرا رهنورد «دچار افت ملموس شده است»

BBCمیرحسین موسوی پس از شروع اعتراضات سال گذشته از تغییر حکومت دفاع کرد و زهرا رهنورد هم از حجاب اجباری انتقاد و سیاست‌های حکومت را پیوسته مورد نکوهش قرار داد

وب‌سایت کلمه نزدیک به میرحسین موسوی سیاستمدار معترض که بیش از یک دهه است همراه همسرش زهرا رهنورد در حبس خانگی است درباره «افت ملموس سلامت» آنها و «بروز مکرر علائم فیزیکی بیماری‌ها» هشدار داده و می‌گوید آزمایش‌های پزشکی با وضعیت جسمی آنها همخوانی ندارد.

بر اساس گزارش کلمه «پس از حمايت میرحسین موسوی و زهرا رهنورد از جنبش زن‌زندگی‌آزادی در يکسال گذشته، مطابق مشاهدات و گزارش‌های متعدد واصله ازسوی پزشکان و افراد مطلع، به شكل ملموسی وضعيت سلامتی ايشان دچار افت‌ شده است».

کلمه می‌گوید نتیجه آزمایش‌های پزشکی آقای موسوی و خانم رهنورد پس از گذشتن از فیلترهای متعدد امنیتی منتشر می‌شود.

در گزارش کلمه به «تحركات غيرقانونی و خطرناک» اشاره و گفته شده که امواج و پازایت‌های شدید دستگاه‌های مختل‌کننده تلفن‌های موبایل و سلامت داروها و مواد غذایی و محیط زیست، دلایل احتمالی افت وضعیت سلامت آنهاست.

میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی رهبران جنبش سبز ایران در سال ۱۳۸۸ هستند که حدود ۱۳ سال است بدون محاکمه در حصر خانگی به‌سر می‌برند.

حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران به بهانه حجاب مانع ورود جراحان زن به کنگره جامعه جراحان شد

۱۸.اردیبهشت.۱۴۰۳ ایران اینترنشنال روزنامه اعتماد نوشت حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران به بهانه حجاب مانع ورود جراحان زن به کنگره جامعه جراح...