۱۴۰۲-۰۳-۲۰

نماینده همدان: برخورد جدی نکردن با کشف حجاب چهره جمهوری اسلامی را خدشه‌دار می‌کند

اینترنشنال

احمدحسین فلاحی، نماینده همدان به سایت رویداد۲۴ گفت: «عدم برخورد جدی با موضوع کشف حجاب چهره جمهوری اسلامی را خدشه‌دار می‌کند.»

او افزود: «الان قانون حجاب در کشور توسط عده‌ای خاص در حال نقض‌شدن است. اکثریت قاطع جامعه به قانون احترام می‌گذارند و می‌خواهند که حجاب وجود داشته باشد.»

رویداد۲۴ محمد آیتی: احمدحسین فلاحی نماینده همدان در خصوص لایحه عفاف و حجاب که توسط قوه قضاییه آماده و سپس دولت آن را تکمیل و به مجلس فرستاد، به رویداد۲۴ می‌گوید: درباره این لایحه، حرف و حدیث زیادی وجود دارد و فعلاً از طرف مجلس، اعلام وصول نشده است. در صورتی بررسی نمایندگان روی لایحه در کمیسیون تخصصی و سپس صحن صورت می‌گیرد که اعلام وصول شود و اکنون می‌توانم بگویم خیلی از بند‌هایی که این لایحه دارد را قبول نداریم و اساساً برای رفع چالش بی‌حجابی، بازدارندگی ندارد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس می‌گوید: تخلف از حجاب، تخلف از قانون است و حجاب جزو قوانین جمهوری اسلامی است و طبیعتاً برای کسی که از قانون تخطی و تخلف کند باید مجازات‌هایی در نظر گرفته شود. لایحه عفاف و حجاب، به نظر می‌رسد خیلی سطحی نوشته شده و نگاه کارشناسی دقیق روی آن نشده است و ترکیبی از کار‌های تقنینی، قاعده‌ای، جرم‌انگاری و فرهنگی در آن کامل دیده نمی‌شود؛ بنابراین نیاز به یک بازنگری جدی دارد.

حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران به بهانه حجاب مانع ورود جراحان زن به کنگره جامعه جراحان شد

۱۸.اردیبهشت.۱۴۰۳ ایران اینترنشنال روزنامه اعتماد نوشت حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران به بهانه حجاب مانع ورود جراحان زن به کنگره جامعه جراح...