۱۴۰۲-۰۳-۱۷

مردی در تهران همسر خود را به آتش کشید

هرانا

خبرگزاری هرانا – یک مرد در تهران همسر “صیغه ای” خود و خانه وی را به آتش کشید. این زن از نواحی دست، پا، صورت و قسمت‌ هایی از بدن دچار سوختگی شده است. متهم پس از بازداشت، علت این اقدام را عدم تمایل این زن به ادامه زندگی مشترک عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اعتماد، پرونده مردی که همسر “صیغه‌ ای” خود و خانه او را به آتش کشیده است به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

بر اساس این گزارش، هنگامی که خبر آتش‌ سوزی خانه‌ ای در جنوب تهران به ماموران داده شد، پلیس متوجه شد یک زن به نام مهرسا در این آتش‌سوزی مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

این زن جوان به ماموران گفت: “مدت یک ماه به صیغه مردی به نام سامیار درآمدم؛ اما او مرد خشنی بود. ادعا می‌کرد مرا دوست دارد اما آن‌قدر خشن بود که تصمیم گرفتم دیگر مدت صیغه را تمدید نکنم. سامیار مخالف جدایی بود. یک روز که همراه پسر خردسالم در خانه بودم سامیار با یک گالن بنزین وارد خانه شد. او بنزین را روی من و همه جای خانه پاشید و قبل از اینکه فندک بزند پسرم را از اتاق بیرون انداخت. او فندک زد و من آتش گرفتم و خودش بلافاصله فرار کرد. پتویی را دور خودم پیچیدم و آتش را خاموش کردم. همان موقع همسایه‌ ها سر رسیدند و شعله‌ های آتش خانه را خاموش کردند و مرا به بیمارستان رساندند.”

مهرسا پس از بهبود نسبی دوباره تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: “دست، پا، قسمت‌ هایی از بدن و صورتم سوخته و هنوز تحت درمان هستم و نمی‌توانم کارهای شخصی‌ ام را انجام دهم و از فرزند خردسالم نگهداری کنم.”

شوهر این زن پس از مدتی بازداشت شد و به آتش زدن خانه همسر خود اعتراف کرد ولی مدعی شد قصد کشتن مهرسا را نداشته است. متهم گفت: “من حتی دلم نیامد به بچه مهرسا صدمه بزنم، او را از خانه بیرون بردم و بعد بنزین ریختم چون فقط می‌خواستم مهرسا را بترسانم و او را وادار کنم که با من ازدواج کند.”

با پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به شعبه یازده دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم به زودی پای میز محاکمه می‌رود.

ورود زنان به ورزشگاه برای تماشای بازی دو تیم پرسپولیس و نساجی ممنوع شد

۱۶.اردیبهشت.۱۴۰۳ رادیو فردا شورای تأمین استان مازندران می‌گوید در بازی پیش روی تیم پرسپولیس برابر نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی، «بلیت‌فر...