۱۴۰۲-۰۱-۲۳

مسمومیت‌های مشکوک ادامه دارد: چند مدیر در بانه خواستار ماندن دانش‌آموزان در خانه شدند

رادیو فردا

عکس از آرشیو

بنا بر گزارش‌ها و ویدئوهای دریافتی، در روز سه‌شنبه، ۲۲ فروردین، مدارس متعددی در چندین شهر ایران بار دیگر شاهد حملات مشکوکی بود که باعث مسمومیت دانش‌آموزان و انتقال شماری از آنها به مراکز درمانی شد.

این گزارش‌ها و ویدئوها پس از آن از طریق شبکه‌های اجتماعی به‌دست شهروندان می‌رسد که گزارشی هم حکایت از آن دارد که وزارت ارشاد جمهوری اسلامی با هدف سانسور اخبار مربوط به این مسمومیت‌ها، ابلاغیه‌ای مبنی بر عدم پوشش اخبار مسمومیت دانش‌آموزان به رسانه‌های خبری داخلی ارسال کرده است.

بنا بر گزارش‌های دریافتی، طی روز سه‌شنبه مدرسه انقلاب اسلامی در تبریز، مدارس دخترانه منوچهر انصاری و شایان در اصفهان و دبستان پسرانه امیرکبیر در همین شهر، هنرستان دخترانه آل‌یاسین شاهین‌شهر، مدرسه زینب و عترت و مدرسه حجاب در گناوه، دبیرستان دخترانه سیاوش ویژه‌ای در کرمانشاه، دبیرستان دخترانه خدیجه کبری در اشنویه و دبیرستان دخترانه فاطمه زهرا و دبستان دخترانه شهید فهمیده شهر کامیاران شاهد حمله مشکوک مسموم‌کننده به دانش‌آموزان خود بوده‌اند.

حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران به بهانه حجاب مانع ورود جراحان زن به کنگره جامعه جراحان شد

۱۸.اردیبهشت.۱۴۰۳ ایران اینترنشنال روزنامه اعتماد نوشت حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران به بهانه حجاب مانع ورود جراحان زن به کنگره جامعه جراح...