۱۴۰۱-۰۳-۲۸

پلیس: هر خودرویی با سرنشین خانم دور دور کند، بلافاصله پیامک می‌گیرد

ایران وایر

فرمانده انتظامی شمال شهر تهران از توقیف ۶۶ خودروی لوکس به جرم «دور دور» کردن در بلوار اندرزگو و بام تهران خبر داد و گفت هر خودرویی در این محدوده با سرنشین خانم دور دور کند بلافاصله پیامک می‌گیرد.

به گزارش وبسایت رکنا، سرهنگ محمدباقر قدم‌زاده سرکلانتر شمال تهران گفت: ظرف ۴۸ ساعت با بکارگیری کلیه نیروها طبق شناسایی و کار اطلاعاتی که از قبل در بحث های مواد مخدر، مشروبات الکلی، سارقین و مالخر ها، انجام شده بود عملیات دستگیری آغاز شد.

وی گفت: در این ۴۸ ساعت ۹ خودرو سرقتی و ۵ موتور سیکلت سرقتی کشف و ۶۱ نفر افرادی که شرب خمر داشتند و همچنین ۲۱ نفر در بحث مواد مخدر، ۷۵ نفر سارق دستگیر شدند.

سرکلانتر شمال تهران افزود: در بحث دور دور در بلوار اندرزگو و بلوار شهید ذبیهی بام تهران ، با حضور تیم های تخصصی از جمله پلیس امنیت اخلاقی و پلیس یگان امداد و با حضور یکی از رئس کلانتری‌ها ۶۶ خودرو لوکس توقیف شد.

وی گفت: یک خودرو BMW که راننده آن شرب خمر کرده بود متوقف، و از داخل خودرو یک قبضه کلت کمری کشف و فرد مذکور بازداشت و خودرو توقیف و برای وی پرونده قضائی تشکیل شد.

رئیس پلیس شمال شهر تهران همچنین تهدید کرد: در خصوص خودروهایی با سرنشین خانم که در بلوار شهید اندرزگو و بلوار شهید ذبیهی دور دور میکنند، اجرای طرح ناظر را داریم که بلافاصله در محل پیامک دریافت می‌کنند و هر شب بیش از ۵۰ فقره در سامانه ناظر ثبت می‌شود.

وی بیان کرد: طرح ناظر شامل افرادی می‌شود که «شئونات اسلامی» را رعایت نمی‌کنند و گاها سگ حمل می‌کنند و «موازین شرعی و قانونی» را رعایت نمی‌کنند‌.

حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران به بهانه حجاب مانع ورود جراحان زن به کنگره جامعه جراحان شد

۱۸.اردیبهشت.۱۴۰۳ ایران اینترنشنال روزنامه اعتماد نوشت حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران به بهانه حجاب مانع ورود جراحان زن به کنگره جامعه جراح...