۱۳۹۷-۱۱-۲۱

«مشاهده سموم خطرناک» در میوه و تره‌بار تهران

 تهران


احمد مهدوی استاد سم‌شناسی نسبت به استفاده از سموم خطرناک در کشاورزی هشدار داد و گفت: 
«استفاده از سموم در سبزی‌ها و میوه‌ها بالاتر از حد مجاز بوده به طوری که طبق آخرین آزمایشات انجام شده در میوه و تره‌بار تهران ۱۰ سم خطرناک وجود دارد.»
به گزارش ایسنا احمد مهدوی در همایشی درباره اکوسیستم خزری اظهار داشت استفاده از سموم کشاورزی و برخی علف‌کش‌های فعلی که در بازار وجود دارد موجب افزایش سرطان شده است.
به گفته وی درحالی که استفاده از قرص برنج در انبار برنج و حبوبات برای جلوگیری از آفات منسوخ شده، استفاده از این قرص در ایران رواج دارد و باعث «کشتار ایرانیان» می‌شود.

اهواز؛ پنج فعال صنفی، کارگری و فرهنگی به حبس تعلیقی و ممنوع‌الخروجی محکوم شدند

۵ تیر ۱۴۰۵-هه نگاو دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران در ادامه سیاست سرکوب مطالبات صنفی و پرونده‌سازی برای فعالان مدنی، ۵ تن از فعالان صنفی،...