۱۳۹۵-۰۲-۰۹

نمایندگی ولی فقیه, تولد امام نهم شیعیان را به ولادت عیسی مسیح تشبیه کرد

همزمان با تولد امام نهم شیعیان خبرگزاری فارس با استناد به یک کتاب دینی به معجزاتی از او اشاره کرده که در نوع خود بی‌نظیر است!

به گزارش «محبت‌نیوز» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لردگان در اظهاراتی بی سابقه تولد امام نهم شیعیان را به ولادت عیسی مسیح تشبیه کرد.

خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری به نقل از پاسدار «حمید رضا نباتی» نماینده علی خامنه‌ای در سپاه لردگان گفته «تولد امام جواد را می توان به ولادت حضرت عیسی تشبیه کرد. همانطور که حضرت عیسی با ولادت خود تهمت های مطرح شده را از بین برد ، با آمدن امام محمد تقی هم تهمت ها از بین رفت.»

همزمان خبرگزاری فارس نزدیک به سپاه پاسداران به بررسی کتابی با اسم طول و دراز «عوالم العلوم والمعارف والاحوال من الآیات والاخبار والاقوال»! گفته امام نهم شیعیان معجزات حضرت موسی را تکرار کرده است.

به نوشته خبرگزاری سپاه در این کتاب نوشته شده همانطور که حضرت موسی با عصای خود بخشی از نیل را خشک کرده و راه عبور باز شده کمتر کسی می‌داند که امام نهم شیعیان (امام جواد) نیز معجزاتی مشابه در مورد دجله و فرات داشته است !

نویسنده این کتاب شیخ عبدالله بحرانی (از شاگردان علامه مجلسی) است که اندکی پس از «بحارالانوار» آن را نوشته است.

اما خبرگزاری فارس دست بردار نبوده و در باب دیگر معجزات امام نهم شیعیان موارد زیر را نوشته:

معجزه که انگشتر خود را در دجله انداخت و همه کشتی‌‌ها ایستادند
معجزه در عبور از رودخانه با به هم پیوستن دو ساحل آن

معجزه در ذوب‌کردن کاسه چینی و بازگرداندن آن به حال اولش

معجزه در تغییر رنگ موی خود (در این کتاب نوشته امام جواد دستی به سرفردی کشیده که موی سیاه داشته، بعد قرمز شده و سپس بازهم دست کشیده که سفید شده!)
معجزه در تغییر شکل و رنگ خود (غلام امام جواد نقل کرده در حالی‌که امام در وسط ایوانی که ۱۰ ذراع در ۱۰ ذراع بود، نشسته بود بر ایشان وارد شدم و کنار درِ ایوان ایستادم و ایشان را می‌دیدم. با خودم (از روی تعجب) گفتم: «سبحان‌الله!» چقدر (صورت) مولای من سبزه و چقدر بدنش سفید است!)

به بهانه «ناموس»؛ نوجوانی در مشهد خواهر ۲۳ ساله‌اش را خفه کرد

زن ۲۳ ساله به نام ساجده، روز پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه توسط برادر ۱۷ ساله‌اش به قتل رسیده است. در این گزارش آمده است روز پنجشنبه گذشته جسد ...