۱۴۰۲-۰۹-۰۵

تشکیل پرونده تازه برای مریم شکرانی، دبیر اقتصادی روزنامه شرق

ایران‌وایر

مریم شکرانی روزنامه‌نگار و دبیر اقتصادی روزنامه شرق در با انتشار پستی در حساب کاربری ایکس خود از تشکیل یک پرونده جدید علیه خود خبر داد.

«مریم شکرانی» روزنامه‌نگار و دبیر اقتصادی روزنامه «شرق»، در با انتشار پستی در حساب کاربری «ایکس» خود، از تشکیل یک پرونده جدید علیه خود خبر داد.

این روزنامه‌نگار تصویر پیامک ارسال شده از سوی سامانه قضایی ایران را در این پست منتشر کرد و نوشت به‌دلیل «بازنشر خبر مرتبط با آرمیتا گراوند از رسانه‌های داخلی»، پرونده تازه‌ای برای او مفتوح شده است.

مریم شکرانی همچنین نوشته است که این پرونده «بدون تحقیقات و اخذ آخرین دفاع» از او به شعبه ۱۰۵۸ دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع داده شده است.

مریم شکرانی پیش‌از این نیز از احضار خود به شعبه ۱۶ دادسرای فرهنگ و رسانه تهران خبر داده و نوشته بود: «‏دوباره پرونده جدیدی برایم در شعبه ۱۶ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه تهران تشکیل داده‌اند و حتی موضوع شکایت را نمی‌دانم و در سامانه ثنا چیزی ثبت نشده است!»

پس از اعلام رسمی مرگ «آرمیتا گراوند» در ۶آبان۱۴۰۲، جمعی از روزنامه‌نگارانی که درباره مرگ این دانش‌آموز در حساب توییتری خود درباره این ماجرا نوشتند، توسط دادستانی تهران احضار شده‌اند.

پس از «سارا معصومی» و «میلاد علوی» که خبرگزاری میزان از اعلام شکایت دادستان تهران علیه آن‌ها به سبب نوشتن درباره این دختر دانش‌آموز خبر داد، «امید توشه» و «مریم شکرانی» نیز از احضار خود توسط دادستانی خبر دادند.

ورود زنان به ورزشگاه برای تماشای بازی دو تیم پرسپولیس و نساجی ممنوع شد

۱۶.اردیبهشت.۱۴۰۳ رادیو فردا شورای تأمین استان مازندران می‌گوید در بازی پیش روی تیم پرسپولیس برابر نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی، «بلیت‌فر...