۱۴۰۲-۰۸-۰۸

دادستان تهران علیه صادق زیباکلام و دو روزنامه‌نگار اعلام جرم کرد

ایران‌وایر

دادستان تهران علیه صادق زیباکلام و دو روزنامه‌نگار اعلام جرم کرد

خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه، روز شنبه ۶ آبان از اعلام جرم دادستان تهران علیه صادق زیباکلام، استاد سابق دانشگاه تهران و میلاد علوی و سارا معصومی، دو روزنامه‌نگار ایرانی خبر داد.

میزان همچنین نوشته که دادستان تهران علیه کانال تلگرام «روزآروز» نیز اعلام جرم کرده و دلیل آن را «انتشار مطالبی کذب، بدون سند و خلاف واقع» اعلام کرده است.

قوه قضاییه جمهوری اسلامی درباره جزییات «مطالب کذب» منتشر شده توسط این ۳ شهروند و کانال تلگرامی توضیحی نداده اما خبرگزاری فارس نوشته « این کانال‌ و افراد امروز مطالبی کذب، بدون سند و خلاف واقع در مورد آرمیتا گراوند منتشر کرده و مدعی شده بودند که در درگیری بر سر حجاب به سر آرمیتا ضربه خورده و او بیهوش شده است.»

دادستانی تهران سال گذشته هم در رابطه با انتقاد صادق زیباکلام از مسمومیت سریالی دختران دانش‌آموز علیه او پرونده قضایی تشکیل داده بود.

میلاد علوی نیز خبرنگار سیاسی روزنامه شرق است که در میانه اعتراضات سال گذشته مدتی بازداشت شده بود. سارا معصومی هم خبرنگار و فعال رسانه‌ای است که سابقه همکاری با روزنامه اعتماد را در کارنامه خود دارد.

حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران به بهانه حجاب مانع ورود جراحان زن به کنگره جامعه جراحان شد

۱۸.اردیبهشت.۱۴۰۳ ایران اینترنشنال روزنامه اعتماد نوشت حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران به بهانه حجاب مانع ورود جراحان زن به کنگره جامعه جراح...