۱۴۰۲-۰۵-۲۴

قصور پزشکی؛ یک دختر جوان پس از تزریق داروی بیهوشی جان باخت

هرانا

یک دختر بیست و یک ساله که برای انجام عمل جراحی از بوشهر به تهران منتقل شده بود، روز شنبه بیست و یکم مرداد در پی تزریق داروی بیهوشی در یکی از بیمارستان های این شهر جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اعتماد، طی روزهای اخیر، یک دختر بیست و یک ساله برای انجام عمل جراحی از بوشهر به تهران عازم شد.

در این گزارش آمده است؛ بعد از ظهر روز شنبه بیست و یکم مرداد ماه، موضوع جان باختن وی در یکی از بیمارستان های تهران به بازپرس جنایی این شهر گزارش شد.

بازپرس با صدور دستور انتقال پیکر بی جان این دختر جوان به پزشکی قانونی برای انجام معاینات و بررسی علت مرگ، دستور ثبت شکایت خانواده او را صادر کرد.

خانواده این دختر از کادر درمانی بیمارستان به دلیل کوتاهی در اقدامات پزشکی شکایت و آنها را مقصر جانباختن فرزند خود اعلام کردند.

پدر متوفی اظهار داشت: دخترم را برای جراحی به تهران آورده بودم اما ظاهرا هیچ جراحی روی او انجام نشده و بعد از آنکه داروی بیهوشی را به او تزریق کرده‌ اند دخترم فوت شده است. به همین خاطر من از کادر درمانی بیمارستان شکایت دارم.

بازپرس محمد مهدی براعه پس از دستور انجام تحقیقات اولیه پرونده را برای تحقیقات تکمیلی به دادسرای جرایم پزشکی ارسال کرد.

حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران به بهانه حجاب مانع ورود جراحان زن به کنگره جامعه جراحان شد

۱۸.اردیبهشت.۱۴۰۳ ایران اینترنشنال روزنامه اعتماد نوشت حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران به بهانه حجاب مانع ورود جراحان زن به کنگره جامعه جراح...