۱۳۹۵-۰۱-۲۶

علیزاده طباطبایی: تلاش بازپرس پرونده برای تمدید سه باره بازداشت محمد علی طاهری

محمود علیزاده طباطبایی در روز دوشنبه ۲۳ فروردین، در مصاحبه با یک خبرگزاری دولتی گفت روز ۱۸ فروردین قرار بازداشت موکلش به اتمام رسیده اما وی هنوز آزاد نشده است. وی از تصمیم بازپرس پرونده (حسینی) برای تمدید قرار بازداشت محمدعلی طاهری برای سومین بار خبر داد.

به گزارش سایت «نجات با حلقه»، طباطبایی در این گفتگو تصریح کرد: «روز ۱۸ فروردین قرار بازداشت محمد علی طاهری تمام شد اما بازپرس پرونده عنوان کرد که تصمیم دارد حکم قرار بازداشت جدید صادر کند.»

وکیل بنیان گذار طب های مکمل «فرادرمانی» و «سایمنتولوژی» افزود: « بنده به طاهری توصیه کردم که اگر حکم به وی ابلاغ شد فورا به آن اعتراض کند اما با مراجعه به دادگاه انقلاب هنوز پرونده به دادگاه ارسال نشده است و در حال حاضر منتظر ابلاغ حکم هستیم. »

گفتنی است حکم حبس ناعادلانه محمدعلی طاهری در تاریخ ۱۸ بهمن ۹۴ به اتمام رسیده اما با این حال مقامات قضایی از آزادی او ممانعت به عمل می آورند.

شایان ذکر است بر اساس اخباری که به تازگی افشا شده است،  «قرارگاه ثارالله» سپاه پاسداران عامل اصلی فشار به قوه قضاییه و تمدید پی در پی قرار بازداشت موقت برای محمدعلی طاهری است.

به بهانه «ناموس»؛ نوجوانی در مشهد خواهر ۲۳ ساله‌اش را خفه کرد

زن ۲۳ ساله به نام ساجده، روز پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه توسط برادر ۱۷ ساله‌اش به قتل رسیده است. در این گزارش آمده است روز پنجشنبه گذشته جسد ...