۱۴۰۲-۰۸-۰۲

بازداشت یک متهم به آزار جنسی زنان در تهران

هرانا

مردی در تهران که متهم است زنان را به عنوان جذب پرستار در سایت سفارش آگهی استخدام و پس از انتقال به خانه، مورد آزار جنسی قرار داده، بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، یک متهم به آزار جنسی زنان در تهران بازداشت شد.

بر اساس این گزارش، این فرد در سایت سفارش آگهی به سراغ آگهی‌ هایی می رفت که زنان آمادگی خود را برای پرستاری سالمند و کودک یا کار در خانه و نظافت اعلام کرده بودند، بعد به آنها زنگ می‌ زد و می‌ گفت به یک پرستار یا کارگر برای نظافت نیاز دارد، اما از قبل یک خانه ساعتی مجردی اجاره می‌ کرد و این زنان که برای کار می‌ آمدند، با تهدید چاقوی این مردم مواجه می‌‌ شوند و در ادامه مورد آزار و اذیت قرار می‌ گرفتند.

این مرد که متاهل و ۳۹ سال سن دارد نهایتا بازداشت و به ۳۰ مورد آزار و اذیت اعتراف کرده، اما تا به حال ۱۵-۱۰ نفر شکایت کرده‌ اند.

در ادامه آمده است: وی اعتیاد به مصرف مواد مخدر دارد و پیشتر نیز با همین اتهام بازداشت شده بود که به دلیل نبودن مدارک آزاد شده است. اما این دفعه هم خودش اقرار کرده و هم فیلم و عکسی که از یکی از قربانیان برای اخاذی گرفته بود در پرونده موجود است.

لازم به ذکر است در ادبیات عرفی رسانه های دارای مجوز از کلمه آزار و اذیت برای اشاره به تجاوز و اشکال مختلف آسیب های جنسی استفاده می شود.

حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران به بهانه حجاب مانع ورود جراحان زن به کنگره جامعه جراحان شد

۱۸.اردیبهشت.۱۴۰۳ ایران اینترنشنال روزنامه اعتماد نوشت حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران به بهانه حجاب مانع ورود جراحان زن به کنگره جامعه جراح...