۱۴۰۰-۱۲-۰۴

بازداشت یک متهم به تجاوز در اقلید

خبرگزاری هرانا

مردی در شهر اقلید که متهم است از طریق فضای مجازی و تحت عنوان مشاور کنکور دختران را مورد آزار جنسی قرار داده است بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از صدا و سیما، مردی ۲۹ ساله در شهر اقلید که متهم است از طریق فضای مجازی و تحت عنوان مشاور کنکور دختران را مورد آزار جنسی قرار داده است بازداشت شد.

فرمانده انتظامی اقلید در این خصوص گفت: “در پی شکایت احدی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی از طریق صفحه اینستاگرام اقدام به تبلیغ مشاوره کنکور می‌کند و با ترفند‌های خاص اعتماد دختران جوان را جلب و سپس اقدام به آزار و اذیت می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت”.

سرهنگ مراد صارمی افزود: “ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را شناسایی و وی را دستگیر کنند”.

وی ادامه داد: “تاکنون چند نفر در این زمینه مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند و این متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد”.

سرهنگ صارمی خاطر نشان کرد: “در بازرسی از منزل متهم ۱۷ عدد سکه قدیمی، یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز و ۱۳ فشنگ مربوطه نیز کشف شد”.

لازم به ذکر است در ادبیات عرفی رسانه های دارای مجوز از کلمه آزار و اذیت برای اشاره به تجاوز و اشکال مختلف آسیب های جنسی استفاده می شود.

حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران به بهانه حجاب مانع ورود جراحان زن به کنگره جامعه جراحان شد

۱۸.اردیبهشت.۱۴۰۳ ایران اینترنشنال روزنامه اعتماد نوشت حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران به بهانه حجاب مانع ورود جراحان زن به کنگره جامعه جراح...