۱۳۹۹-۱۲-۱۰

بدحجابی زنان کارمند در ادارات ! / حمله تند روحانی سرشناس!

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: در حال حاضر وضعیت حجاب و عفاف در برخی سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و ادارات مناسب نیست. بدحجابی زنان کارمند در ادارات ! / حمله تند روحانی سرشناس!

به گزارش خبرنگار رکنا در خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی در دیدار با دبیر شورای سیاستگذاری عفاف و حجاب کشور در سخنانی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف برخواسته از تعلیم و تربیت اسلامی است اظهار داشت: تعلیم و تربیت جز اصول پایه ای همه ادیان آسمانی به خصوص دین اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه کلام و بعثت پیامبر اسلام هم در راستای تعلیم و تربیت اسلامی است اضافه کرد: انقلاب اسلامی نیز که یک انقلاب دینی است، وظیفه خود را گسترش تعلیم و تربیت اسلامی می داند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: اگر ما بتوانیم تعلیم و تربیت اسلامی را در همه سطوح مختلف مهد کودک، ابتدایی، دبیرستان و دانشگاه گسترش دهیم، طبیعتا مساله حجاب و عفاف هم که برخواسته از آن است، گسترش و رواج پیدا می کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه دشمن هم می داند که جنگ نظامی نمی تواند مشکلی برای نظام اسلامی ایجاد کند و طبیعتا تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را در دستور کار قرار داده است، افزود: سطح حجاب و عفاف در جامعه باید ارتقا پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد: ما در تهاجم فرهنگی قرار داریم و این در حالیست که مدیریت واحد و تعریف شده ای برای مقابله در این زمینه وجود ندارد.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از زبان هنر و کارهای فاخر فرهنگی برای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف، بیان داشت: در این راستا باید اعتبارات لازم اختصاص پیدا کند.

لرستان_خرم آباد، امین پارسا



source https://zanan.bashariyat.org/?p=42544

حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران به بهانه حجاب مانع ورود جراحان زن به کنگره جامعه جراحان شد

۱۸.اردیبهشت.۱۴۰۳ ایران اینترنشنال روزنامه اعتماد نوشت حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران به بهانه حجاب مانع ورود جراحان زن به کنگره جامعه جراح...