۱۳۹۹-۰۹-۱۰

شافعیان: تیم اشتادسازه هیچ استراحتی نداشت/ رضایی: شاهد رعایت کامل پروتکل‌ها در مشهد هستیم

سرمربی تیم هندبال بانوان اشتادسازه مشهد، گفت: برخلاف برخی تیم‌ها که در تعطیلی بین دور رفت و برگشت استراحت داشتند، تیم ما تمریناتش را ادامه داد.شافعیان: تیم اشتادسازه هیچ استراحتی نداشت/ رضایی: شاهد رعایت کامل پروتکل‌ها در مشهد هستیم
به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشمین شافعیان، سرمربی تیم هندبال اشتادسازه درباره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان و برگزاری دور برگشت این رقابت‌ها اظهار داشت: خوشبختانه تیم ما توانست در دور رفت مسابقات و در تهران نمایش خوبی داشته باشد و در گروه خود به عنوان تیم صدرنشین شناخته شود و با صدرنشینی به دور برگشت راه پیدا کند.

وی با اشاره به دیدار نخست تیمش در تهران که مقابل سپاهان برگزار شده بود، گفت: متاسفانه ما پیش از بازی نخست دور رفت، به دلیل آسیب دیدگی بازیکن اصلی تیم را در زمان گرم کردن تیم از دست دادیم. با این حال تمام تلاش خود را کردیم که بتوانیم با قهرمانی دور رفت مسابقات را به پایان ببریم. همین اتفاق هم افتاد و تلاش ما این بود که تیم در آمادگی کامل راهی دور برگشت شود.

شافعیان در ادامه به آمادگی تیمش برای دور برگشت اشاره کرد و گفت: تیم اشتادسازه بر خلاف دیگر تیم‌ها که بعد از در دور رفت استراحت داشتند، استراحتی نداشت. من به دلیل برخی مشکلات چند روز کنار تیم نبود، با این حال تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت و با انگیزه و آمادگی کافی مسابقات دور برگشت را آغاز خواهد کرد. ما برای مسابقه فردا آماده هستیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

ناهید رضایی، مربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان، پیش از آغاز دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان در مشهد، اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر زنان در حالی در مشهد آغاز خواهد شد که دور رفت آن در تهران با بهترین کیفیت برگزار شد و تیم‌ها از شرایط میزبانی رضایت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات در تهران با مدیریت عالی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

رضایی در خصوص عملکرد تیم پرسپولیس بهبهان گفت: تیم ما با وجود اینکه بسیار کم تجربه بود و نسبت به تیم‌های دیگر از تجربه کافی برای نبرد لیگ برتری بهره مند نبود، نتیجه خوبی گرفت. در این دوره هم به دنبال این هستیم که بتوانیم در مشهد عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در پایان گفت: میزبانی مشهد از این مسابقات بسیار خوب است، پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت می‌شود و امیدوارم تیم ما بتواند به خوبی نتیجه بگیرد و هندبال زیبایی را به نمایش بگذارد.



source https://zanan.bashariyat.org/?p=41215

حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران به بهانه حجاب مانع ورود جراحان زن به کنگره جامعه جراحان شد

۱۸.اردیبهشت.۱۴۰۳ ایران اینترنشنال روزنامه اعتماد نوشت حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران به بهانه حجاب مانع ورود جراحان زن به کنگره جامعه جراح...