۱۳۹۷-۰۱-۲۷

کمپین جمع آوری امضاء برای دفاع از حقوق پنج شهروند مسیحی در ایران

امضاکنندگان این پتیشن با امضای این متن حمایت قاطع خود را از دگراندیشان در ایران و همچنین این پنج شهروند جفا دیده در ایران اعلام می‎کنند.
به گزارش «محبت نیوز» فعالین و سازمان‌های مسیحی قصد دارند در حمایت از شهروندان مسیحی و در اعتراض به صدور احکام سنگین و ناعادلانه برای آنان در دادگاه‌های جمهوری اسلامی طومار جمع کنند. کانال تلگرامی سازمان «ماده ۱۸» در همین ارتباط نوشته: «اعتراض به صدور احکام ناعادلانه برای کشیش ویکتور بت تمرز، شامیرام عیسوی، اَمین افشار نادری، هادی عسگری، کاویان فلاح‎محمدی که در یک دادگاه فرمایشی به و تحت نظارت و دستور وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران که در مجموع به ۵۰ سال حبس محکوم شده‎اند. امضاکنندگان این پتیشن با امضای این متن حمایت قاطع خود را از دگراندیشان در ایران و همچنین این پنج شهروند جفا دیده در ایران اعلام می‎کنند با توجه به اینکه دادگاه تجدید نظر این شهروندان در تاریخ پنج اردیبهشت ماه سال جاری تعیین شده است ما خواستار رفع اتهام از این شهروندان و برگزاری یک دادگاه عادلانه منطبق با اصول قوانین منشور ملل متحد و هر آنچه در ۳۰ ماده اعلامیه جهانی حقوق بشر به آن اشاره شده است می‎باشیم.»
آن دسته از شهروندانی که تمایل امضاء این طومار دارند می‎توانند به اینجا مراجعه کنند.

بازداشت مجدد زندانی سیاسی فاطمه ضیایی و انتقال به اوین

۴.اردیبهست.۱۴۰۳ صدای بازداشت شدگان زندانی سیاسی فاطمه ضیایی در حالی که برای اعلام حضور هفتگی به دادیاری مراجعه کرده بود، بازداشت شده است. ...