۱۳۹۵-۰۸-۱۰

همسر محمد علی طاهری: «اگر طاهری مُرده است، او را نشان دهید» + واکنش شهناز نیرومنش

زیبا محمدیان، همسر سابق محمد علی طاهری که پیشتر نیز تقاضای جدایی از وی را داده بود، در اولین موضع گیری خود پس از گذشت بیش از پنج سال از دستگیری روبروی بیمارستان بقیه الله رفته و خواستار دیدار با محمد علی طاهری شد. این درحالی است که محمد علی طاهری در دی ماه ۱۳۹۳ زیر شکنجه و در اعتصاب غذا در مکانی خارج از زندان اوین به شهادت رسیده است.

در پی انتشار خبر به اغماء رفتن محمد علی طاهری،بنیانگذار عرفان حلقه، از سوی منابع برخی سایتهای همسو با حکومت،زیبا محمدیان همسر محمد علی طاهری با حضور مقابل بیمارستان بقیه الله در تهران خواستار ملاقات با همسرش شد. در ویدیویی که روبروی بیمارستان بقیه الله ضبط شده است، زیبا محمدیان همسر سابق محمد علی طاهری گفته است: «اگر [طاهری] مُرده است، او را نشان دهید».

زیبا محمدیان که از بدو دستگیری اول محمد علی طاهری همواره سکوت کرده و یا اخبار مورد تایید اطلاعات را به بیرون از زندان انتقال داده است، و در زیر فشار حکومت پس از دستگیری چندروزه اش در تابستان ۹۳، قول همکاری های بیشتر را نیز به آنان داده بود، خواستار ملاقات همسرش در بیمارستان بقیه الله شد. این اقدام وی در حالی است که بنا بر اخبار منتشر شده، محمد علی طاهری بیش از یک سال و نه ماه قبل، در زیر شکنجه برای اقرار و نفی آموزه های عرفان حلقه، به شهادت رسیده است. بعد از درگذشت محمد علی طاهری در زیر شکنجه و در حال اعتصاب غذا، شهناز نیرومنش شاگرد محمد علی طاهری و مسئول مرکز اینتریونیوسالیزم امریکا و سخنگوی کمپین حمایت ازآقای طاهری، در رسانه های مختلف از جمله مصاحبه ای با دیلی تلگراف از فقدان استادش خبر داده بود. عوامل حکومت ایران که از آن زمان سعی در مخفی کردن این اتفاق داشته اند، برای سازماندهی بیشتر این جریان، از خانواده، برخی شاگردان و وکلای حکومتی استفاده کرده است.

بنظر میرسد هدف از این پرده آخر و به صحنه آمدن زیبا محمدیان بعد از گذشت ۶۵ ماه از آغاز اسارت همسرش و سکوت و همکاری وی با نیروهای اطلاعاتی، آماده سازی صحنه برای پرده های بعدی سناریوی حکومتی است. صحنه سازی که با ایجاد مقبولیت بیشتر همسر در اذهان عمومی، بعد از این می تواند منبع اخباری که توسط نیروهای امنیتی طراحی میشود، باشد. اخباری که سعی در تحریف آموزه های عرفان حلقه خواهد داشت.

شهناز نیرومنش نیز در واکنش به این خبر، متن زیر را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده است:

دوستان و همراهان گرامی هشیار باشید بعد از گذشت ۲۱ ماه از اعلام شهادت استاد مظلوم محمد علی طاهری،و در ادامه بازیهای حکومت برای مخفی نگهداشتن و سازماندهی جریان عرفان حلقه که بکمک نیروهای اطلاعاتی،وکیل و همسر و بعضی افراد دیگر از خانواده استاد طاهری، در این مدت از چشم تیزبینان دور نمانده، این روزها بازی وارد مرحله جدیدی شده. در این قسمت از سناریو ،حکومت پس از نزدیک به دو سال انتقال اخبار دروغی از وضعیت پرونده استاد حضور در دادگاه و حضور در مراسم عقد و… که تنها به اعتبار چند دقیقه فیلم و چند عکس ساختگی ونقل قولهای ضد و نقیض وکلا و خانواده سندیت پیدا میکند و انتشار آنها در سطحی وسیع ، بکمک پروپاگاندای اعتدال گرایان و لابی ها و روسپی های رسانه ای و حقوق بشری خارج از کشور، امروز تصمیم میگیرد سناریو را وارد مرحله جدیدی کند. در این مرحله وکیل در ادامه دروغهای قبلی ادعای گرفتن قرار منع تعقیب و در ادامه اعتصاب غذای استاد را دارد و خانم زیبا محمدیان همسر سابق استاد طاهری، پس از شش سال ناگهان به میدان میاید! همان همسری که در تمام این سالها بعنوان مانع و عامل بازدارنده در مقابل ایشان عمل کرده وپس از دستگیری دوم و بخصوص پس از انتشار نامه استاد به مجامع حقوق بشرتوسط اینجانب،بعنوان همدست نیروهای اطلاعاتی در کنار محمود علیزاده طباطبایی، همواره عامل انتقال اخبار دروغ از وضعیت استاد بوده و همانطور که بارها گفته ام اگر نبود همدستی او با دشمنان استاد طاهری مظلوم،حکومت ایران هرگز جرات نمیکرد باعث خون ایشان شود و سپس توان آنرا داشته باشد که این ظلم بزرگ را نه تنها،مخفیکاری کند،بلکه دامن مسئولین قضایی و اجرایی و رهبر نظام را از این لکه ننگ پاک نگهدارد. همسری که مدتی قبل از شهادت ایشان تقاضای طلاق از ایشان کرده و با موافقت استاد مواجه شده، ولی با توصیه نیروهای اطلاعاتی از آن صرف نظر میکند تا امروز و روزهای بعد، بتواند سناریوی حکومت و قاتلین ایشان را بهتربازی کند. فیلم منتشر شده از ایشان را بشنوید و ببینید. قطعا در این شرایط که باطل علنی تر از قبل به مقابله با حق برخواسته،حلقه های رحمانیت،ادراک تشعشعاتی و دلایل عقلی بکمک دوستان خواهد امد تا حقیقت را دریابند. همگی با هم منتظر ادامه بازی خواهیم ماند چرا که استاد همیشه میگفتند : ما منتظر میمانیم تا دجال ابتدا وارد صحنه شود.

ورود زنان به ورزشگاه برای تماشای بازی دو تیم پرسپولیس و نساجی ممنوع شد

۱۶.اردیبهشت.۱۴۰۳ رادیو فردا شورای تأمین استان مازندران می‌گوید در بازی پیش روی تیم پرسپولیس برابر نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی، «بلیت‌فر...